Verhulst Administraties houdt zich bezig met vrijwel alle aspecten van administratieve dienstverlening. Of u nu behoefte heeft aan financieel advies, aan iemand die aangiftes voor u verzorgt of aan iemand die uw totale administratie uit handen neemt, bij Verhulst Administraties vindt u ongetwijfeld de expertise die u zoekt.
Een greep uit de administratieve en adviserende diensten:
Een greep uit de administratieve en adviserende diensten:
Financiële administratie
De financiële administratie oftewel boekhouding geeft u inzicht in de financiële situatie van uw onderneming. Afhankelijk van uw wensen kan Verhulst Administraties een deel of zelfs de gehele financiële administratie voor u verzorgen. Het is vanzelfsprekend ook mogelijk dat u de administratie zelf voert en dat u deze periodiek ter controle aanlevert. De meeste boekhoudprogramma’s en internetpakketten worden ondersteund en dit komt uw gemak ten goede. De dienstverlening van Verhulst Administraties is geheel afgestemd op uw wensen en behoeften.
Jaarrekening
Verhulst Administraties stelt voor u het financiële jaarverslag van uw onderneming, de jaarrekening, op. Mochten er tijdens het samenstellen van de jaarrekening zaken worden opgemerkt, dan worden deze met u besproken. Denk hierbij aan zaken ter verbetering of bepaalde financiële risico’s. Hierdoor optimaliseert Verhulst Administraties samen met u de administratie en de bedrijfsvoering van uw bedrijf.
Belastingaangiftes
Uw aangiftes omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting kunt u laten verzorgen door Verhulst Administraties. Een goede actuele kennis van fiscale zaken gecombineerd met jarenlange ervaring zorgen ervoor dat u geen omkijken meer hebt naar uw belastingaangiftes.
Voor zwaarwegende en complexe fiscale vraagstukken werkt Verhulst Administraties samen met een gespecialiseerde fiscalist.
Voor zwaarwegende en complexe fiscale vraagstukken werkt Verhulst Administraties samen met een gespecialiseerde fiscalist.
Tussentijdse cijfers
Naast de jaarrekening nemen de tussentijdse cijfers een steeds belangrijkere plaats in voor u als ondernemer. U heeft niet alleen tussentijdse cijfers nodig bij het aanvragen van een krediet bij uw bank, ze geven u ook nog eens sneller inzicht in de resultaten van uw onderneming. Uiteraard kunt u aangeven over welke periode u tussentijdse cijfers wenst. Verhulst Administraties vervaardigt deze dan voor u. Vakkundig en snel.
Financieel advies
Financieel advies kan gaan over de aanschaf van een boekhoudpakket, het doen van investeringen, het kiezen van de juiste verzekering, het benutten van bepaalde subsidies en voorzieningen en ga zo maar door. Zelfs met u meegaan naar de bank om over een lening te praten, behoort bij Verhulst Administraties tot de mogelijkheden. De adviezen worden gevraagd of ongevraagd gegeven. De service reikt ver.
Advies aan startende ondernemers
Administratief en financieel advies. Daar heeft u als startende ondernemer behoefte aan. Moet u een BV oprichten of toch een VOF? Hoe krijgt u een BTW-nummer en welke posten zijn aftrekbaar van de belasting en welke niet? Allemaal voorbeelden van vragen waar u als starter mee te maken krijgt. Verhulst Administraties helpt u bij het starten van een eigen onderneming. Gedurende het gehele traject wordt u geadviseerd over tal van zaken. Denk bijvoorbeeld aan het opstellen van uw ondernemingsplan, de keuze voor een ondernemingsvorm, de inschrijving bij de Kamer van Koophandel en natuurlijk aan belastingtechnische zaken. Daarnaast helpt Verhulst Administraties u bij het aanvragen van een financiering en worden de aanverwante (privé)zaken in verband met uw ondernemerschap met u besproken. Hierbij kunt u denken aan verzekeringen, pensioenopbouw en dergelijke.
Een onderneming starten terwijl u wordt bijgestaan door een deskundige: een veilig gevoel!
Een onderneming starten terwijl u wordt bijgestaan door een deskundige: een veilig gevoel!
Salarisadministratie
Indien u personeel in dienst heeft, levert de loonadministratie de nodige vraagstukken op. Verhulst Administraties lost deze voor u op en neemt desgewenst de gehele salarisadministratie uit handen. Hiervoor wordt samengewerkt met Loonservice Brabant. Wat kan er allemaal voor u verzorgd worden? Onder andere de periodieke verwerking van de salarissen, de aangifte loonbelasting, de aanlevering van de loongegevens bij de pensioenuitvoerder, het opstellen van de jaaropgaven en het uitvoeren van loonkostenberekeningen. Ook voor het verzorgen van ziek- en herstelmeldingen en de communicatie met diverse instanties zoals uw pensioenverzekeraar, arbodienst en de belastingdienst wordt gezorgd.
Specialisatie
Tot het uitgebreide relatienetwerk van Verhulst Administraties behoren fiscalisten, banken, accountants, loonadministrateurs, notarissen, makelaars, assurantietussenpersonen en pensioenadviseurs. Waar nodig wordt een beroep gedaan op deze specialisten. Zo kunt u werkelijk ál uw financiële zaken door Verhulst Administraties laten verzorgen en heeft u er geen omkijken naar. Bovendien heeft u maar één contactpersoon. Dat is wel zo efficiënt.